Gulcinipek 2 ay oldu sezeryan olalı şuan kendimi hazırda hissetmiyorum bize iyi gelir diye tekrar denemekte istiyorum gitmek istiyorum kontrole ama yüreğim kaldırır mı bilmiyorum çünkü ameliyattan sonra kontrol için gitmek çok ama çok zordu benim için o günü tekrar yaşadım kendimi zor atmıştım dışarıya inşallah banada isteyen herkese de nasip olur sağlıkla sıhhatle genelde öyle diyorlar 6 7 ay yeterli olabilirmiş diye de nasip kısmet işi rabbim inşallah bu sefer sağlıkla sıhhatle kucağıma almayı nasip ederek versin bana ve isteyen herkese de 🤲🏻