Sparkle2 Merhabalar anneler sezeryan doğumdan sonra tekrar ne kadar süre sonra hamile kalınabilir bilgisi olan yazabilir mi
Merveahu Normal sezeryan farketmez. Çocuğun ve annenin kendini fiziksel ve mental olarak toparlayabilmesi adına en az 2 yıl deniliyor.
Sparkle2 Merveahu evet normalde öyle ama bebeğimi kaybettim ben hazır değilim tekrar ama kızım abla olmayı çok istemişti hala kardeşinin geleceğini sandığı için tekrar istiyorum ilerleyen zamanlarda
Gulcinipek Sparkle2 ne zaman sezeryan oldunuz? Ameliyattan 1 ay falan sonra bi kontörle gidin ve tekrar hamile kalmak istediğinizi söyleyin dr muayene edip şu zaman kalabilirsin diyor. Rahmin toparlanması adına bana 6 ay sonra kalabilirsin demişti mesela
Sparkle2 myavocado evet normal şartlarda öyle bunu biliyordum bende ilk çocuğumdan 4 sene sonra hamile kaldım 2 ay önce doğum yaptım ama bebeğimi kaybettim o nedenle soruyorum
Sparkle2 Ark bu nasıl bir soru yöneltme şeklidir anlamıyorum sen benim ne yaşadığımı biliyor musun bilmiyorsun o ayaz unutulmaz yaşamayan bilmez tabi davulun sesi uzaktan hoş gelir bu şekilde muhabbete gireceksen girme gerek yok
Ark Sparkle2 canım ben şaka olarak yazdım okumadımda diğer postlarını 🥺 kirmak istemedim bende kaybettim ikizlerimi benimde evladım var kardeş istiyor rabbim saĝlıkla yeniden nasip etsin