Gumusbulut58 randevu boşluğuna göre gitmiştir, yada tatil tarihinde araya hasta sıkıştırmamıştır. Eğer sizin o güne randevunuz olsaydı zaten haber verirlerdi değişiklik için. O tarihte randevunuz yokken size neden haber versinler ki? Doğumunuzda yakın değil, kaç tane hastası vardır kim bilir, hangi birine haber verecek ki.
Ben muayeneden çıkınca, doktor bana şu haftada görüşelim diyor, asistanıyla ayarlıyoruz randevu tarihini tekrar uğraşmamak adına. Zaten bir şey olduğunda değişiklik yapabiliyorum saat yada gün bakımından.
Benim doktorumda yılbaşı haftası uludağ’a gitti niye haber vermedi diye sorgulamadım içimde.
İlgisiz, özensiz bir doktorsa değiştirme kararı size bağlı. Ben 37. Haftaya kadar şişli kolana en başından beri düzenli gittim, bir akşam nöbetçi doktoru olan evimin yakınında ki hastaneye gittim. Doktoruda çok sevmiştim 2 kere falan gittim sonrasında o doktora. Ve doğumumu son dakika yeni tanıştığım doktorda karar kıldım.
Mesaj olayına bir şey diyemeyeceğim doktoruma bir kere yazdım ondada ses kaydıyla hemen cevap vermişti. Diğer günlerde rahatsız etmemek adına asistanıyla iletişime geçmiştim doktorun cevabını bana yazmıştı