Ferda33 benimde 5+6 da karından gözükmedi kese vajşnadan baktı aynı sizinki gibi kese içerinde yuvarlak bir şey vardı 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi benimde bir önceki kese gözükmedi düşük oldu bende endişelenmiştim ama bulantım başladığı içinde rahattım çok şükür gittiğimde bebek baya büyümüş şekilde gördüm ekranda kalp atışını da duydum bence size olumlu davranan doktora gidin araştırın illaki vardır etrafta gidip de memnun kalan ben o şekilde gittim bu doktora ve çok beğendim çok ilgili yani doktorunuzu iyi seçin