Kusura bakmayın hakkınızı helal edin rahatsız olanlar lütfen moral bozucu yorum yapmayın bu özelde çekilmiş 6 haftalık dedi 8 haftalıkken gittiğim devlet hastanesi bebek yok haftaya tekrar gel yolk kesesi varsa bebek olur diyenler oldu ilk gittiğim doktorun hemşiresine attım dedim yolk var mı daha doktorun çağırdığı güne 10 gün var kafayı yerim var dedi korkma dedi ama benim önceden de 3 düşüğüm olduğu içim kafam Bi milyon