Jasmine2426 ben de doktorum ilk söylediği zaman suni sancıdan korkuyorum demiştim ama düşündüğüm gibi değildi. Başta regl ağrısı gibi başladı yavaş yavaş arttı ama dayanılmayacak gibi değildi özellikle pilates topu bana çok iyi geldi sancı gelince üzerinde zıplıyordum çok hafifliyordu ve devamlı sancı olmuyor bi geliyor 10-15 saniye belki sürüyor sonra geçiyor. Ben suni sancıyı daha kötü bir şey sanıyordum ileride başka gebeliğimde yine suni sancı deseler hiç korkmam kabul ederim :) Baygınlık geçirmem son evredeydi doğumhaneye alındığım zaman, o sıra suni sancıyı çıkarmışlardı kendi sancılarımdı. Sanırım biraz panik yaptım ondan. Benim acı eşiğim aşırı aşırı düşüktür sizde de öyle olacak diye bir şey yok lütfen korkmayın her insanın bünyesi farklı doğumu farklı oluyor. İnşallah en kolay şekilde olur doğumunuz sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🌸