Bende burada pozitif hikayeler görüp okuyup kendimi rahatlatıyordum bana da yazmak nasip oldu. Perşembe günü doktor kontrolüm vardı açılma muayenesi oldum 3 cm açılmam olduğunu öğrendim ama ne nst sancım çıkıyordu ne de ben sancı hissediyordum yatış vermeyip beni eve gönderdiler. Eve geldiğimde belirli aralıklarla sancılar hissediyordum ama muayeneden kaynaklı olduğunu düşündüm sıklığına dikkat ettim doğumun başlama ihtimalimi hiç düşünmedim nedense 😂 akşam uyudum sabah uyandığımda nişanım geldi ve sancım olduğunu hissettim bir kahvaltı yaptım bir ılık duş alıp çıktık hastane de 5cm ulaşmış olduğumu öğrendim açıklığını yatışım yapıldı saat 10 da suyumu açtılar sancılarım hızlanmaya başladı 10 dk da 1 5 dk da bir artış oluyordu kendi sancılarım rahat geçti daha sonra bana suni sancı takıldı suni sancı da zorlanmaya başladım fakat pilates topuna oturdum yürüyüş yaptım dayanamayacağım anlar da dayanamayacağım anda duşa girdim sıcak su çok iyi geldi 13.20 gibi 9 cm açılmam olduğunu öğrendim ebem ne söylerse onu uyguladım doğum sırasına kadar da eşim hep yanımda bana destekti doğum anında çıkarıldı sadece 13.50 de kızımı kucağıma aldım benim doğum yaptığım hastane de doğum sancısını doğumu aynı odada yapıyorsunuz doğum pozisyonuna alınırken yatağım bebeğin başının geldiğini söylediler 10 dk da pıt diye doğdu bebitom kucağıma aldığım an çektiğim tüm sancıları unuttum 🤭 sormak istrdiğiniz bir şeyler olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım bu da benim hikayem 😊