Miraaaaam21 Ya neden sucuk önerilmiyor ki 🥹ev yapımı birde , tost arada yenilir bence , ben diğer gebeliklerimde sucuk hep tükettim böyle birşey duymadım ama bu yıl sucuk duyuyorum 🤣🤣
BADE38 Miraaaaam21 Ben hamileyken en zorlandığım konuydu sucuk yememek biliyormusun 😂😂 lakin sık sık yememek gerek öyle kahvaltı için kendine tost yapabilirsin ama çok iyi pişir ciglik kalmasın sorun olmaz doğurduktan sonra iki tane büyük tost yemiştim 😂😂😂😂😂 Kayserili olup sucuktan uzak kalmak zordu 😂😂😂
esca344 Miraaaaam21 benim doktoruma sormuştum bunu yiyebilirsin dedi az pişmiş kırmızı ete ve sakatata dikkat et onun dışında hasta değilsin hamilesin canının istediğini ye dedi sucuk yedim birçok kez ☺️
Miraaaaam21 BADE38 🤣🤣🤣🤣🤣 yaa canım benim yorumun güldürdü valla öyle ya herseyden kısıtlanıyor insan :) bende nadir yiyorum ya
zynpknt Güvendiğim yerden alıyorum ben tostta yapıyorum evde kendim sucuğu önce pişiriyorum sonra koyup tekrar tosta basıyorum önemli olan pişmiş olması bir de tabi bazı sucukların içinde hayvanın neresini katıyorlar belli değil güvendiğimiz yerden sorun olmaz bence. Ama dışarda tost yemiyorum çünkü maalesef ne sucuğu olduğu belli değil ve pişirmiyorlar
Nisa58Sivas Miraaaaam21 Özellikle doktoruma sordum Sucuk yiyebilir miyim diye dışarda yeme ama kaliteli bir yerden alıp kendin pişirip yiyebilirsin dedi kendini hastaymış gibi kısıtlama yiyecek konusunda ama aşırıyıda kaçma dedi Abartılmadığı sürece canınızın çektiği herseyi yiyebilirsiniz unutmayın siz hamilesiniz Hasta Değilsiniz 🌸😇