Azizeeeee benimkide çok fenaydı doktorum 8 kutu birden yazdı eczanede şok oldum hepsi benimmi diye 😃😃 hepsi bitti bile bikaç gündür çok zorlandım bende yarın kontrolüm var yine yazdıracağım korkudan sevdiğim şeyleri bile yiyemiyorum mutlaka sor sende