ufbus010315 DidemY valla benim çok gec belli oldu ya şuan 34 hastalığım 35 e gircem herkes saşırıyor ⅚ aylık gibi duruyor karnım sanırım iç. Karnım geniş
Mavili1480 DidemY 66 ile başladım o zaman 82 ile doğuma girdim çok kilo aldım doğumdan sonra 70 lere kadar düştüm kışın olunca da geri aldım şuanda hem doymuyorum hem kusuyorum değişik hallerdeyim 😂 hamile kalmadan önce ki kilomu bilmiyorum hamilelik düşünürkende kilo almıştım
Mavili1480 DidemY Kiloyu önemsemiyorum artık doğumdan sonra veriliyor sağlıklı olsunlar da tek duam 🤲💕
Merve6521 Benimde erkenden çıktı anlamadım hatta n’oluyo böyle dedim ikinci gebeliklerde daha erken çıkıyormuş sanırım 10. Haftadayım ama resmen göbek çıktı
Alyadnz33 DidemY hiç yatamicaksin ki keşke tek yüz üstü olsa yan bile zorlanacak sin 😄😄😄 gece kalkmalar baslicak
Namesiz6 Hatırlamıyorum ama bende göbeğim büyüsün diye sürekli bakardım hergün soruyodum eşime biraz büyüdümü diye.6.ayda daha belirginleşiyor.Ama hamile tipi görüntüsü diyim şimdi oturdu bende.33+4 deyim.Herkes diyo ki asıl şimdi hamile gibi olmuşsun