Esrakalkanc 38 . Hafta sankı gazım var oyle Bı gobek amannn iyi ki de cıkmadı son zamanlarım uyuyamıyorum bıle
Mavili1480 DidemY 12.haftadayım dışarıdan bakan hamile olduğumu anlıyor ilkinde de erken çıkmıştı kocaman bir göbeğim vardı çok zorlanıyordum 😊
Alyadnz33 DidemY hiç yatamicaksin ki keşke tek yüz üstü olsa yan bile zorlanacak sin 😄😄😄 gece kalkmalar baslicak