Minik_kuzularim Polyana12 birde ahududu yaprağı alıp çay gibi demleyip içebilirsiniz benim doktorumda bunlari önermişti
Polyana12 Minik_kuzularim 36+2 çocuk kanala girmiş yarım cm açılma olmuş artık her an gelebilir dedi doktorum bugün start deyip başlamalıyım teşekkür ederim önerileriniz için 🥰🥰
Minat9496 Hasdilq yarar tabi canım, yaramazsaydi doktorlar hiç yapar mi, benim ilk dogumum suni ile oldu acilmam o şekilde ilerledi canım, hiç korkma bebek kucağına geldiği gibi hersey bitiyor
Hasdilq Minat9496 yarın suni sancı ile doğum başlayacak doktor istersen sezeryan dedi ama bebek baş aşağı ve kanalda takiben açılmam da az birsey varsa suni istiyorum normal olsa daha ii on saat acı çekerim biter o beni korkutmuyor ya açılmazsa ve bişey olursa korkusu var bende
Polyana12 Minik_kuzularim amin inşallah cümlemize rabbim hayırlı güzel doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım ❤️❤️