12betul doğurmadım yaaaa hala 🥹🥹 Bugğn nişanım geldi ama başka bişi yok yarın bi kontrol var yine ama yoruldum artık nst bağlıyo haftada 2 kez alttanda bakıp duruyo geçen doğumu tetikledim dedi yinede yok çok ağrıttı birde ,,sancı fazla çıkmıyor bende beklemek istiyorum suni den korkuyorum ama yarın ne olur bilmiyorum 😭