aycinelizsmom couleurcerise canım ameliyatta hiç korkulacak bir şey yokmuş hiçbir şey hissetmedim inan ki.. ama sonrası illa ki ağrılı geçiyor 🫠
Balbebek012 aycinelizsmom olsun annesi o kadar da olsun 🫶 ayy ben de bir doğursaydım bol bol kokla annesi o mis kokusu dünyaya değer 💕
myangelson helloandhello ay evet ya hayırlısıyla bizde kucaklarimiza alalım inşallah 🤲🏻🥰 suanlik 38+0 için 53 günümüz kaldı bizim 🙈
Anneoluyorumm00 myangelson myangelson kuzum benim nasılsın durmun nasıl 😊zaman çok çabuk geçiyor ya maşallah seninde az kalmış 🥰
myangelson Anneoluyorumm00 iyiyim şükür canım tansiyon sıkıntısıyla uğraşıyoruz işte arada bir onun dışında serklajliyim diye hep yatıyorum Rabbim güzelce sonuna gelmeyi zamanında doğum yapmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Anneoluyorumm00 myangelson dikkat et canım kendine az kaldı biraz daha dayan hayırlısıyla sağlıkla zamanında alıcaksın kucağına inşALLAH 🤲🥰