Aslında bence en az göbekten acıyor ama 1-2 kişide okudum göbek deliğine yakın vurmuşlar çok acımış 4 er parmak en az sağ veya sola vurmanız gerekiyor zaten doktor ve eczacı anlatmıştır ☺️ bir de oksapar çok yakıyor ben enox kullanıyorum aynı iğne muadil o o kadar yakmıyor