Kubra0606 Riskli çıktıysa elbette mantıklı fetal dna yaptırmak. Ama risk düşükse bence kurcalamamak lazım. Banada doktorum anlattı yaptırabilirsin diye ama yaptırmayı düşünmüyorum
AybenYB LLimonn fetal dna yı hiçkimse bedavaya yapmıyor 10-15k arası değişiyor, bazı yerlerde daha fazla
LLimonn AybenYB internette öyle yazıyordu da ondan sormak istedim 2 hafta snra bakıcaz bakalım kaça yapıyorlarsa hayırlısı artık
-annelik2- LLimonn Eskişehir de Osmangazi üniversitesi 450tl gibi biseye yaptı 2ay önce bana ama sonuç bir türlü gelmedi yetersiz numune dediler yaptirdigima da pişman oldum daha çok strese girdim
-annelik2- @LLimonn çünkü 2.kez numune alınınca perinitoloji nu sefer de amniyosentez öneririm falan dedi 2li testim normalken durduk yere stres aldım başıma ins sağlıkla kucağımiza alırız
LLimonn -annelik2- gercekten strestten başka bişi yaşatmamışlar böyle hassas konularda sağlık sorunlarında sinir oluyorum inşallah canım inşallah ben anlamıyorum ya bizim annelerimizin zamanında hiç böyle şeyler yoktu bizde maşallah
gezentianne LLimonn Türkiye’de ücretsiz sadece Eskişehir Osmangazi Üni eğitim araştırma hastanesiymiş. 444 tl cüzi bir ücret. Özel labatuarlar yapıyor ben eurofins e yaptırdm 360 euroya