Aslaninannesi_ Meltemanneolsun benim yaşım 31 direk risk çıktı bende boşuna yaptırdım o tarama testlerini sonra fetal yaptırdım temiz çıktı şükür
Meltemanneolsun Aslaninannesi_ işte ben de o yüzden istemedim 2li yaptırdıktan sonra tekrar fetal yapriracaktim zaten ne gerek var yaptırdım geçti bakalım sonucu ne olacak
Aslaninannesi_ LLimonn siz araştırmanızı yapın ama düşündüğüz firmaları kesinlikle şikayet var dan bakın bazı firmaların inanılmaz şikayet oranı var oraları tercih etmeyinn
Aslaninannesi_ Meltemanneolsun olsun güzel düşün emin ol ikili testin riskli çıktıktan sonra o bekleme durumu daha kötü 2 hafta gece gündüz ağladım tabikide aldırmayacaktım ama ne bileyim o an psikolojim çok değişik oluyor
Meltemanneolsun Aslaninannesi_ iyi düşünüyorum zaten ya ultrasonda ense ince gördü doktorum bir de burun ve çene kemiği de güzel ben kötü bir sonuç olacağını sanmiyorum dedi. İçim rahat kötü bir his yok ❤️❤️
Aslaninannesi_ Meltemanneolsun o zaman bir şey çıkmaz allahın izniyle doktorum bana down olan çocuklarda bazen ense 5 6 mm burun kemiği olmuyor sende hepsi güzel demişti o biraz içimi rahatlatmıştı . Cinsiyeti de öğreniceksin şimdi
Meltemanneolsun Aslaninannesi_ Allah bağışlasın benim de ilk sayılır 😍 sağa yakın bebek dedi sağ erkek oluyor genelde belki benimki de erkek olacak
Aslaninannesi_ Meltemanneolsun ultrasonun var mı hiç yükle bakayım benimkine benziyor mu amin canım hepimizin inşallah
tubavarlikk LLimonn fetal yaptırdım şimdi de amniyosentez kesin sonuç deyip duruyor doktor , şimdiki aklım olsa yaptırmazdım yani o şüphe geçmiyo , perinatoloji uzmanım söyledi
LLimonn tubavarlikk allah allah doktoruma onu sorayım o zaman birde hep bir kuşku desene rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin🤲
Meltemanneolsun Aslaninannesi_ seninki ayakta duruyor gibi burada 😂 bilemedim ki sen gördün mü benzerlik
Aslaninannesi_ Meltemanneolsun haha benimki her seferinde değişik pozisyonlara giriyor 😀 benzerlik var erkek çocukları hemen şekilleniyormuş eli ayağı 😀