Hmyr_ygt Kızlar ana kucağı dedikleri bez olanlardan aldım çok şık çok güzel ama puset almayı hiç düşünmüyorum her gittiğimiz yere araba ile gidiyoruz gerek yok diye sizce çok gerekli mi hala kararsızım 🤔
BusraSY Hmyr_ygt Vallahi biz bebek arabası alırken içindeydi anakucağı yani bu küçük olanlar varya puset diyorlar sanırım birde ona 🙈 doğduktan sonra hemen kullanamadım şuan bebeğim 4 aylık olacak altına ince bi yastık yaptım onu koyuyorum o şekilde içine yatırıyorum. Arabamız olmadığı için ben hep onu kullandım bi süre daha kullanıcam. Sadece ilk yeni doğduğunda kullanamıyorsun, Bebek toparladıkça kilo alıp büyüdükçe kullanıyorsun anca
Hmyr_ygt Aryaalina evet bende ilk ondan alıp bez olandan almayacaktım sonra küçücük çocuğu ona nasıl koyacaksın dedi annem haklı da
kbraknt @Hmyr_ygt Ben gereksiz buluyorum canım bide araban varsa daha da gereksiz benim ilk gebeliğim ama yiğenim icin almıştık 2 en fazla 3 kere kullanmıştık o yüzden ben almiycam daha yararlı birşey alırım onun yerine diye düşünüyorum.
Hmyr_ygt kbraknt aynen bende öyle düşünüyorum biraz daha büyüyünce Bebek arabası alırım ona koyarım onunla taşıması çok zor gibi duruyor
Kubraonglacar Zehra5507 bebeği pusette koymak hem anne hemde bebek konforu için çok ideal araba için söz ediyorum brn 3 ay full kullandım diyebilirim ama artık bebeğim sığmıyor araba koltuğu bakıcaz ufaktan 😂
031965 Arabada kullanmak için gerekli ben de ana kucağı aldım ama arabalarda puset zorunlu değil mi acaba henüz almadım gerçi
Nursen21 Hmyr_ygt arabanız varsa gerekli tabiki Canım bende aldım daha güvenli olur diye Tabi siz bilirsiniz Bizim arabamız var baya uzun zamanlı kullanılır bence Görümcemden biliyorum çok iş görüyordu
031965 Hmyr_ygt zorunluymuş ben de öyle bişey hatırlıyodum belli bi yaşa kadar arabada oto koltuğunda olması gerekiyormuş
Amyleec Ben de aldım ama pek kullanışlı bir şey değil 300küsür lirayı ona vereceğime başka şeyler alsaymışım diyorum simdi, arabada giderken de bağlamadım şimdiye kadar hiç, arka koltukta oturup puseti tutuyorum eşim de kullanıyor arabayi, ola ki bir gün kendim tek başıma araba kullanmam gerekirse belki o zaman olmazsa olmaz olur çünkü o zaman arabaya bağlamak gerekir ama daha öyle bir acil durum olmadı aşıya giderken de eşim işteydi, ben arabayı kullanıyordum annem puseti tutuyordu arkada, sadece tek başına araba kullanma ihtimaliniz varsa alın derim onun dışında ağır olduğu için de bebeği getir götür yaparken yoruyor insanı
deniz2019 Amyleec yani Allah korusun ama siz kaza yapsanız bebeği tutma imkanınız maalesef o an yok Herkesin kaza başına gelebilir ama herkes kaza mı yapacağım sanki diye yola çıkar Siz elinizle bebeğinize destek verseniz de bağlamanız gerekmekte
Abakliseher Hmyr_ygt ben onda buyuttum valla kaç ay yattı oturma odasında içinde sallanıyor uyuyordu bile meyve puresi fln yedirirken puset iyi oluyor yine kullancam
peperutka Hmyr_ygt 2 yasina kadar olan bebekler arabada oto koltuğunda olmak zorunda.Cezasi var.O pusetler oto koltugu olarak da kullanabiliyor.
2kizannesi- Hmyr_ygt Yeğenimin bebek arabası var pusetiyle beraber onu kullanıcaz o yüzden almıycam. Ama şimdi ki bebek arabalarında puset takılıyor bi yere gidince iyi oluyor elde taşımaktansa bebek arabası aparatına puset takıldığı için kullanışlı oluyor onun dışında şart olan bi şey değil yani tamamen tercih meselesi
deniz2019 2kizannesi- arabalarda bebek güvenliği için şart olan bir şeye nasıl gereksiz diye yorum yapabildiğinizi anlayamıyorum Bağlanması lazm arkadaslar bebeğin Hepimizin çocuğunu Allah korusun inşallah kimseye lazm olmasın ama biz önlemimizi alalım Ne zorluklarla dünyaya getiriyoruz Bi trafik canavarının saçma hareketi yüzünden bebeğimize bir şey olsun istemeyiz
2kizannesi- deniz2019 Gereksiz derken arkadaş zaten bez olan anakucağından almış onu zaten kucağında tutucak yada yanına koyup tutucak her türlü. O açıdan pusete gerek yok dedim
BurcuHamza Tabikide çok gerekli. Oto koltuğu niyetine bağlayıp kullanmak lazim. Bizim millet hala alışamadı oto koltuğuna halbuki o kadar gerekli birsey ki.... Arkada oturup bebegi tutmanın hiç bir anlamı yok cunku.. Allah korusun bi anı fren kaza olsa sonucu düşünmek istemiyorum bile...