mavisevenanne sana bi açıklama yapılmış, riskleri söylenmiş. Ama ilk haftalarda kesede bebeğin görünmesi için vajinal ultrason gerekiyor bazı kişilerde. Bunu reddedenler oluyor. Doktorlar böyle bi riske girmezler, kadın doğumcular özellikle.
Benim demek istediğim bir riski yokken reddedenler, erkek doktor diye reddedenler.