Arkadaşlar bu sitede çok tuhaf düşünce yapısına sahip insanlar var gerçekten
Mesela kendinde sürekli hamilelik belirtisi arayanlar, alttan muayeneye izin vermedim diyenler, cinsiyet soranlar, ev alacağız altınlarıMı veriyim mi diye konu açanlar.
Doktor cinsiyeti kız dedi ben rüyamda erkek gördüm/çin takviminde erkek çıkmıştı diyenleri hiç söylemiyorum bile.
Neden arkadaşlar😂