Meltemanneolsun amin kuzum amin ♥️Biz 11. Haftadan sonra bi daha hiç öyle zıplarken göremedik inş sen bi daha görürsün 😀 Doktorumuz normal dedi alanı eskisi kadar rahat değil büyüyor dedi 😀 Eli ayağı hareketli sıpamın ama zıplayamıyor artık çocuuuum 😀