Meltemanneolsun ay o düşüncelerde tek olmadığıma sevindim 🙂↔️ muayeneye 1 hafta kala ne zaman geçiyor ne bir şey😂 benim iç karnım dar olduğu için erken belirmişti, her 2 gebeliğimde de🥹 doktorum bana artık üste çıktı idrara sıkışık gelmene gerek yok demişti 10. Haftada, birde şanslıysanız hareket ettiğini görürsünüz inşallah 🥹 minicikler ama kıpır kıpırlar 🐣