esca344 burayı ben bir destek platformu olarak görüyorum, herkes fikir belirtebilir, beğenmeyedebilir tabi ki ama kızımıza düşündüğümüz isimle dalga geçilmesi biraz hassas bir konu. Hamilelik hormonlarını da düşününce şakaya vuramıyorum😊 sizin yorumunuzu onu destekler nitelikte algıladım kusura bakmayın.