Hamile olduğumu bebeğim 4 haftalıkken öğrendim kese gözükmediği için ultrasonda vajinal ultrasonla baktı doktor etrafımdaki herkes iyi değil alttan bakılması diyince 2 tane daha doktora gittim onlar da vajinal ultrasonla baktılar yani bu olağan bir şey canım ne kanamam geldi ne de başka sorun oldu çok şükür sende gönlünü ferah tut ne yapılması gerekiyorsa o yapılsın doktordan daha çok bilecek değiliz ya 🌸😌