Obirtazeanneee ya bırakın Allah aşkına. Bütün yazılarınızı baştan sona okudum akşamdan beri kimseye o cevabı vermemişsiniz, asistan diye baktırmak istemedim demişsiniz şimdi cihaz mı yeterli değil diyorsunuz ? İster yaptırın alttan muayeneyi ister yaptırmayın bu kimseyi ilgilendirmez, kanamanız olduğunu söylüyorsunuz kanaması olan bir anne adayı bebeğine ne olduğunu anlamak için hangi muayene gerekiyorsa yaptırır, alttan muayeneyi kabul etmemişsiniz buraya gelip başlık açıyorsunuz insanlar alttan muayenede sorun yok yazınca bu sefer asistan muayene edecekti istemedim diyorsunuz sonra cihaz yetersizdi elle muayene edeceklerdi diyorsunuz. Umarım bebeğiniz gayet iyidir sağlıkla kucağınıza alırsınız