Serap09 merhaba bizde çok araştırdık ilk ve en güvenli rotarix dendi 4-5 doktora Aile hekimine ve eczanelere sorduk hepsi 2 doz şeklinde rotarix önerdi. Bizde 2.ayda yaptırdık birde 4.ayda yaptıracağız. Bu şekilde önerildi. BCG yani veremde canlı aşı olduğu için ikisini aynı anda yaptırabiliyorsunuz. Rota ağızdan veriliyor zaten BCG aşısıda koldan herhangi bir sıkıntı olmadı bizde hem doktor hem aile hekimide bu şekilde önerdi 🌸