Ay n’oluyo uygulamaya para mı veriyorsunuz da insanların nasıl post açacağı hakkında fikir beyan etmişsiniz birde. Çok rahatsızsanız kullanmayın insanlar size mi uyacak.Olabilir o an hamilelik psikolojisi ile dertleşmek isteyen derdini dökmek isteyen kendini yanlız hisseden birçok kadın var. Sizin hayatınız mükemmel olabilir, ama birçok kadın gördüm ki eşinden şiddet gören, kaynanasıyla sorunları olan. Belli ki kimseye anlatamıyor burada içini rahatlatıyor.