Rojin__321 canım keşke herkes sadece hem cinslerine yardım etse , ama maalesef öyle olmuyor ben burda yeniyim ama bir cok yorumda eski durumları birbirinin yuzune vuran var
Hem cinsten zarar dısında bişi yok gercekten
Etiketleride doğru yazmadıkları için giriyosun ister istemez bakıyorsun hani yorum yada destek oldugum bir kaç insan oldu yalan yok ama bazı postlar gerçekten cıvıtıyor burda yardımsa yardım hani sonuna kadar ama rahatlamaksa ona da eyvallah onun dısında cok farklı şeyler bence