babyandmomy__ Fatmaaaa41 evet benim de 25 lik önce bir gün içip bir gün içmiyordum düşmedi değerim şimdi 2 gün içip bir gün içmiyorum değerim 2.5 civarında hep çok şükür
denizbennn aslzyn44 Bakın yükselmesini streste çok etkiliyor. Lütfen kontrol altında olum siz inşallah allahın izniyle birşey olmicak siz sadece yeme içmeye dikkat edin iyotlu tuz dedi doktorum mutlaka iyotlu tuz kullanın. İnşallah hiç bişey olmicak. Siz rahat olun ki herşey güzel geçsin
Esma_Sakmak Fatmaaaa41 benimde değerim ortalama bu kadar hafta içi 75 mg haftasonu 50 mg ilaç kullanıyorum 30+4 günlük gebeyim endokrinoloji de tedavi görüyorum dahiliye beni göndermişti
Tosbalak Fatmaaaa41 ben haşimATO olduğumu mayıs ayında öğrendim 5.36 dıydı değerim doktor 25 mg ilaç verdi 2.5 altına düşene kadarda gebelik önermiyoruz dedi. Bende nasıl olsa gebelik olmaz diye korunmadım ve o ay hamile kaldım gebeliği öğrenir öğrenmez kan verdim haziranda değerim 5.12 ydi doktor ilacın dozunu arttırdı 50 mg yaptı ve 3-4 ay boyunca her ay kan verdim ilacın dozuyla sürekli oynadılar daha sonra bebek kendi tsh üretebildiği için dozu sabit tuttu ve her ay kan vermeme gerek kalmadı. doğumdan sonra zehirli guatıra çevirmemesi için detaylı bi Kontrole gidicem.
Fikriye1 Merhaba. Bende 4 aylık hamileyim. İlk defa bu ay Tsh 5.76 yüksek geldi. 1bucuk ay önce ki sonucumda böyle bir şey yoktu. Doktor yüksek gelmiş haftaya geldiğinde görüşürüz dedi. Bunu yaşayan var mı riskli bi durum olsa hemen çağırırdı diye düşündüm
Eceeeeemmm Fatmaaaa41 benim 4 üzeriydi hamilelikten önce doktor ilaç vermemişti hamile kalınca kullanmaya başla demişti hamile kaldıktan sonra 2 küsüre düşmüştü ilerleledikçe bu deşer yükseldi en son yine 4 küsür çıktı şuan ilaç kullanıyorum 2 aydır
Busra333 Fatmaaaa41 3. Trimester 3,5 e kadar kabul dedi doktorum. 2.9 çıktı en son ama ben yine ilacaa başlayacağım. İstiyorsan sen bir dahiliye görüntüle yine de. Ama ben zaten kendimi biliyorum. Hasimatoyum. O yüzden dengelemek için ilaca başlayacağım