aslzyn44 Sizin baya baya yüksekmiş nasıl doktor hiçbir şey olmaz demiş anlamadım ki benim 5 de bile yüksek denildi doktora gittim ilaç başladı bir senedir kullanıyorum düzenli kullanmadım hemen 8 çıktı o zaman da dozunu yükseltmiştik sonra normale döndü ne bileyim işte ama ihmal edilecek birşey değil belli oldu