bade25 Bebisiminannesii ilk hamileliğim olduğu için bilgim yok ☺️ o zaman gönül rahatlığıyla bakabilirsiniz diğer özellikleriyle gayet güzel görünüyor
yasen1 Bebisiminannesii kabin boy aldım küçücük bi taşta bile teker yamulup düşme tehlikesi arz etti oğlumda kullandığım ürünü iade ettim trendyoldan aldım ben asla önermem
Bebisiminannesii yasen1 bilmiyorum cogu kisi kabin boy öneriyor. Travel sistem sağlam oluyor ama yorucu oluyor, bu defa hafif bisey denemek istiyorum ,kolay katlanabilir olsun.
yasen1 Bebisiminannesii tabiki şuan bende alacak olsam kabin boy alırım ama başka bir marka elele oto koltuğu kullanıyoruz memnunum ama bana gelen kabin boy bebek arabası için aynı şeyi söyleyemem
myangelson Bebisiminannesii gelince alırız artık gelmezse kahverengi veya madre modelini alırım duruma göre bakalım 😅