Bendenimde 28 hafta hamiligim 4 ayından beri ilaç kullanıyorum ekopirim tansiyonunu düzene sokuyo ilkin çok baş ağrısı cekiyordum kotuydum ama şimdi iyim bende idrarda protein kaçağı da var doktorum sabah ,öğle ,akşam olmak üzere tansiyonunu ölçmemi ve yazıp gostermemi istedi pazartesi gidicem tekrar dua edin insalah hersey iyi gider kizlar ben biraz korkuyorum
L