Merhabalar ferıde hanım reyaptayken belkı iyiydi bılemem. Suanda devlette ben 3 kez gıttım kendisine devletin sartlarına suanda alışmaya çalışıyor bence. Suanda sureklı tersliyor, bısey soruyorsun konusturmuyor susturuyor. Buralarda reyapta memnun kalanlar cok ovmustu gıdeyım dedım ama yanı hayal kırıklığı yasadım acıkcası arkadaslar.