Jdkdkdldl Arkadaşlar Çorlu devlet hastanesinde doğum yapan veya yapmayı düşünen varmı bilgi verebiliri mi ??
ilaymom Jdkdkdldl @Minikveannesi2 arkadaş orda yapmayı düşünüyordu size yardımcı olur diye düşünüyorum. Doktorunuz var mı devlet hastanesinde
deletedmom43191 Jdkdkdldl 2021 senesinde yapmıştım ebemiz fatma ebeydi dogumhane ve yattığım servisten memnundum🥰🥰🥰 mutlu girdim mutlu ayrıldım
Jdkdkdldl Minikveannesi2 henüz gitmedim bestami özsoya randevu aldım komşumdan duydum bu doktoru ama emin olmak için birkaç kişinin fikrini daha almak istedim
deletedmom43191 Jdkdkdldl feride hanıma veya yakup beye randevu al bu ikisi çok iyi doktor Recai beye sakın gitme kendisi aşırı berbat bir doktor
ilaymom Jdkdkdldl şeker yüklemesi için ona gitmiştim ama soğuk birisi , kendi doktorum devlete geçti Feride şadi ona gidiyorum bende cok memnunum kendisinden mutlaka tavsiye ederim
Minikveannesi2 Jdkdkdldl ben Feride Şadiye gidiyorum çok iyi bir doktor tavsiye ederim daha önceki doğumumu özelde yine Feride hanımda yapmıştım çok iyiydi herşey. Ama devlette doğum yapmadım henüz 1 buçuk ayım var 🙂
deletedmom43191 Jdkdkdldl evettt ve şansıma benim yanımda yatan yoktu kocam annem babam kaynanam rahat giriyordu duruyordu yanımda benim doktorum suan orda değil vega hastanesine geçti suan orda iyi olarak yakup Yalçıner ve feride Sadi var
Jdkdkdldl deletedmom43191 a süper tam istediğim gibi şu an bir doğum için o kadar para vermeye hiç gerek yok bence
deletedmom43191 Jdkdkdldl hayır duymadım benim gittiğim zamanlar yoktu herhalde hiç hatırlamıyorum çünkü adını hiç duymadım bilgim de yok dediğim gibi feride hanıma randevu alın hem kadın olarak rahat edersiniz hemde ilgisi çok güzel reyap hastanesindeyken başka birseyden dolayı hastasıydim güzel ilgileniyor
Necibece Jdkdkdldl merhablar bende 8 haftalik olucam iki kere bestami beye gittim kotu bir doktor degil mesafeli ama bilgi veriyor soru sorunca cevapliyor ben memnunum ama feride hanima gdicem birdahki kontrole burdaki arkadaslar cok ovdu kendisini merak ediyorum acikcasi😊
deletedmom43191 Jdkdkdldl tabiki dogumhane ekibi ve servis iyidi yani 2021 haziran doğum yaptım ben 2023 temmuz da ise Çerkezköy devlette doğum yaptım
ilaymom Necibece ben onda doğum yaptım sürekli ona gittim ama ,suan yine gidiyorum geçen günler smear testi yaptırdım yine gideceğim gerçekten iyi bir doktor benim için iyi ve güvenilir hissetmek çok önemli o yüzden içim rahat sizede tavsiye edebilirim 🙏🏻