Vakit bulabilirsem ki asla bulamıyorum gassal’ın ilk üç bölümünü izledim gerisini merak ediyorum. Yeniden friends izleyesim var modumu yükseltmek için 🥰 bir de monalisa gülüşü diye bir film izledim onunda yarısı kaldı 😂 2 yaşında fındık kurdu bir oğlum var ondan çok vakit bulamıyorum
Siz neler izliyorsunuz bu ara tavsiye edelim birbirimize