Anne1214 canim ben özelde yapmadım hiç birini.sehir hastanelerinde yaptım normal devlette yaptım ilk üçünü komple bayıldım o zamanlar oyleydi son ikisinde de belden uyusturuldum zaten hiç bişey hissetmiyorsun 4. Soracak olursan çok rahat ve güzel gecti şükür.benim için en zoru ilk sezeryandi.4 sezeryaninda da kalkma sürem aynı oldu ilk 2 3 gün zor oluyor biliyosunki hepsindede aynı ama 5m de 10 günde kalkamadım sebebide enfeksiyon kapmamdi çok yüksek enfeksiyonun vardı.oda geldi geçti şükür hiç korkma.bende korkuyordum ama gelip geçiyor bitiyor belden olduğu ivin 5. Bel ağrım aşırı oldu.o korkudan bir daha doğurmuş olsam narkoz isterdim sırf bel ağrısı korkusundan.ama 4. Sezeryaninda belden oldum ama bel ağrım baş ağrım olmadi