yasemin_ysmn Deletedmom_984 ılk 4 5 ay test falan yapmadım. Baktım olmadı ovulasyona başladım. 2 ay öncesinde de 1 ay yumurtlama olmadı. Adet atladım 1 ay o yüzden bi sıkıntı oldu. Şu an adetim bakalım bu ay da ciddi deneyeceğiz ovulqsyonlq güzel takip etcem. Takviye falan başlayacağız. Allah nasip ederse olur inşallah bu ay
hnf34 yasemin_ysmn standart bir d vitamini kulladım ama çok düzenli kullandım ona rağmen 3 ayda 7 den 27 ye zor yükselttim. Demir için de gyno ferro sanol diye bir ilaç var onu c vitamini ile kullandım hgb 13 oldu ferritinim 5 den 21 e yükseldi.
zezenur Eri ek bi şey yapmadım ilk aydan oldu ama ikinci gebeliğim ilki de hemen olmuştu. Gittiğim bi doktor vücudun menopoza giriyor ama bebek doğurmak istediği için hormonların iyi durumda bu yüzden hamile kalman kolay demişti
Eri zezenur Nasip olmuş sizlere ne güzel doktorların açıklaması biraz farklı geldi çünkü bu platformda hormonları bozul olan hamile kalanlarda var onlarda kendi tezlerini çürütmemek için açıklama yapıyorlar çünkü ben üzülüyorum ama biliyorumda yani ne rahatsızlığı olan ne hastalar mucize oluyor
Eri zezenur Bakınn2 evladınız olmuş demekki öyle hemen menopoz olmuyormuş bizi hemen korkutuyorlar ultrasona bile almadı beni gittiğim doktor bunlar kafama hiç yatmıyor benim bilmiyorum yinede büyük konuşmak istemiyorum dilerim babada nasip olur 11 aydır
zezenur Eri rabbim en sağlıklı doğru zamanda nasip eder inşallah Benim bir arkadaşım 1.7 amhı var diye ilki aşılamayla ikincisini tüp bebek yaptı ikiz. Üç bebeği varken doğal yollardan gebe kaldı. Şuan en büyüğü 5 en küçüğü 1 yaşında dört çocuğu var. Umutsuz olmamak lazım.
Pearll zezenur merhaba bugün bende ölcturdum 8 ay önce bebeğimi kaybettim karnımda kalbi durmuştu ve o gebeligim gebelik düşündüğüm an olmustu. Şuan amh değerim 0,796 çıktı aşırı modem düştü çok mu dusuk 8 ayda bu kadar düşer mj anlamadim hiç