yasemin_ysmn amh önemli ama o kdr da değil. Ultrasonda doktor yumurta görüyorsa sıkıntı yapma. Genelde 1 in üstünde olması beklenir. 0,74 ile hamile kaldım. 1,5 yıldır istiyorduk. Tabi başka etkenlerde var gebeliğe engel. Eşim de ileri hareketlilik biraz düşüktü. Benim prolaktinim yüksekti. Hsg çekildim sağ tüpüm kapalıydı açtılar. Ama hemen yine gebelik olmadı. Israrla takviyelerimize devam ettik. Kan değerim, d vitaminim felan çok düşüktü onları yükselttim. Ferritinim 5 ti onu yükselttim. Yumurta kalitesine göre beslenmeye dikkat ettim. Prolaktinim yüksekti incir hurma gibi sütü artıran şeyleri kestim. En son pes etmiştim. Doktora gittim muayene oldum. Doktor bana öyle de çok aman aman yumurtan yok şuan tüp bebek yapsak 7 tane anca toplarız dedi. Bir dahaki adete gel klomen başlayalım dedi. Ben de tamam dedim çıktım. Bir daha ki adeti iple çekiyordum ki tedaviye başlayalım diye. Derken adetim gelmedi. Çünkü hamileymişim. Çok uzun yazdım ama deneyimlerimi bekleyen ve umut eden herkesle paylaşmak istiyorum.