Eda42_ evet bende de hep düzenli oluyordu 1 fahta 5 6 gün erken oluyordum bakalım şimdi ne zaman olucak yengem bebeğini aldırmıştı 2 tanesi vardı bakamıyordu diye 5-6 hafta arası geçiyormuş sonra adet oluyormuşsun öyle dedi bakallm ne zaman olucak
tarihlerimiz yakın inşAllah ikimizde şubat bitmeden hamile kalırız yeniden