FNK haklısınız işte biraz irade meselesi ben yemeyi de seven biriyim, hiç diyet yapamamış kilo sorunu olan bir bayanım :) fakat bu durum farklı inşallah başarılı olup insilün kullanmadan süreci tamamlarım. Hep kilo verip bebek düşünmeliyim derdim kendime ama olmadı, mesela şuan şekerim 105 saat 23:30 fakat ağzımda kuruluk var su fayda etmiyor sabah ölçüyorum 115 falan çıkıyor örnek rakam yada 110 mesela, bunu anlamıyorum