Sevincblbl Kızlar hamilelikten önce bir kaç tane olan et benlerim şimdi boynumda baya artmış sebebi nedir acaba hamilelikte böyle bir şey yaşayan oldu mu cildiyeye gideceğim ama bir benim mi başıma geldi acaba çok şaşırdım boynumun kenarlarına atmış
aycinelizsmom Sevincblbl doktorum hızlı kilo artışından kaynaklanıyor demişti. Bende de epey fazlalaştı ama bazısı kendi kendine kuruyup düştü
Sseelliinn Sevincblbl hamilelikten önce küçük küçük vardı gözümün üstünde hamilelikle beraber büyüdüler ve arttılar bugün cildiye doktoruna gittim verebileceği bir ilaç olmadığını kilo artışından dolayı kaynaklandığını söyledi hamilelik sonrası kriyoterapi yani aşırı soğuk ile tedavi yöntemi olabiliceğimi söyledi
Mrvsmt2502 Sevincblbl insülin direnci et beni oluşumuna sebep oluyor başka sebepleri de vardır onları bilmiyorum
Ebruaslan-21 İlk hamileliğimde baya çıkmıştı boynumda şuan hamileyim tekrardan çıkmaya başladı doktoruma sormayı düşünüyorum bende
Sevincblbl Ebruaslan-21 neyden oluyor acaba insan korkuyor birden bu kadar artınca artık doğumdan sonra yaktırırız olmadı
-Papatya33 Benm de ilk gebeligimde öyle arttı ki. Kaç defa cildiyeye gittim doğumdan sonra yaktir yaktir bitmedi
Sevincblbl -Papatya33 yaktırdınız mı doğumdan sonra izi kalıyor mu bide boyunda artık ip bağlayıp kurutsam mı diyorum ama ellemek istemedim 😅
Sevincblbl Larraa bende doğumdan sonra yaktıracağım benim tiroidim yavaş çalışıyor ilaç kullanıyorum tam boyunda artınca acaba onla mı alakalı felan oldum korktum ama deriyle yap bezleriyle vs alakalı heralde Allah korusun. Artık doğumdan sonra bakıma gireceğiz :)
3prensAnnesi_ Nurcanyokus6 çok acı verici mi yaktırmak, hastanede yapılıyor değil mi, birde mesela büyüklü küçüklü 10 tane mesela hepsine işlem yapılıyor mu
Sevincblbl Sseelliinn yüzde boyunda olunca özellikle bi özgüvwn düşürüyor eşim boynumdan öperken o farketti bende bi baktım korktum :/ artık doğumdan sonra yaktırırız olmadı
Sevincblbl Sseelliinn birde ben ben aldırmıştım üç dört yıl önce yüzümden normal ben lazerle onun da yeri büyüdü geri siyah değil şuan ama yeri belli oluyor yeniden şiş gibi 😕
Mrvsmt2502 Sevincblbl merhaba. Et bnlerinin tam üzerine iyot sürerseniz kuruyup düşüyor yaktırmanıza gerek kalmıyor
Larraa Sevincblbl Benim tiroidlerle alakalı bir sorun yok aslında ama zaten tamamen artan hormonlarla alakalı araştırdığım kadarıyla. 🌸
3prensAnnesi_ Mrvsmt2502 bende de vardı gebelik ile arttı insilün direnci sebep olur mu bilmiyordum, benim yüksek insilün direncim ve hatta şuan şekerimde yüksek
Sseelliinn Sevincblbl evet özellikle yüzde olması beni çok üzüyor malesef dediğiniz gibi yaktırma işlemi uygulancak ama benimde gözde olduğu için o işlem sorun olabilir
Sseelliinn Sevincblbl doktorun bana önerdiği işlem belki yaktırmaktan daha iyidir iz kalmaz belki kriyoterapi bunu araştırmak lazım doğumdan sonra bunu yaptırmak daha iyi olabilir
Sevincblbl 3prensAnnesi_ belki olabilir bende ondan mı diye düşündüm henüz şeker yüklemesi yaptırmadım ama kendim ölçüyorum normal çıkıyor ama yükleme yaptırayım diyorum bu hafta
3prensAnnesi_ Sevincblbl aynı benimde var olanlar arttı ve büyüdü boyun bölgesinde, ter sebep olur diye okumuştum çok terliyorum ama tek sebebi değildir tabiki