Muhammedmomss bende emzirirken ilk kızımda uzun bir süre kulandım 18 ay kadar bana ara kanama hiç yapmadı aksine bu ilacı kullandığım süre boyunca hiç adet olmadım. ben memnundum hiç kaçırmadan içtim hamilelik durumu da olmadı emzirme bitince microgynon a döndüm adetlerimde düzeldi.