Muhammedmomss Kızlar doktorum önerdi korunmak için bunu kullanabilirsin emzirenlerde Içebiliyo dedi kullanananız varmı iyimi
Annegibi2006 Muhammedmomss bana da vermişti doktorum emziren anneler için en korucu hap bu diye ama çok fazla kanama yaptığına dair yorumlar okumuştum korktum ondan kullanmadım ben ama yan etkileri çok diye biliyorum
3bebelihunili Muhammedmomss evet ilk kızımda 18 ay kadar kullandım ama yan etkisi oldu 18 ay boyunca adet olmadim 🥲 ikinci bebeğimde yine kullanıyordum ama 2 gün içmeyi unuttum şuan 18 haftalık hamileyim 🤣🥹
2cocuk2kopek Muhammedmomss ben kullandım ama ilk 3 aydan sonra normale dönersin dedi . Sürekli adet oluyordum bu ilaç yüzünden sonunda kansızlık ve gitamimsizlik yüzünden bıraktım
Brcumy Muhammedmomss haptan kaynaklı çünkü hap kullanmadan önce adetlerim düzenliydi. Muhtemelen vücut alışmadı değişmesi gerekiyor.
Brcumy 3bebelihunili 18 ay boyunca sadece hapla mı korundunuz. Ben bir yıldır kullanıyorum bu ay adet olamadım ama 6 aya yakın ara kanamam oldu. Şu anda da sürekli adet ağrısı var sanki sökülmüyor.
Muhammedmomss 2cocuk2kopek yaaa ben zaten kansizim 2 tup kan verdiler bu yuzden oyle bisey yaparsa ona ragmen duzelmemisti kan değerim
3bebelihunili Brcumy Evet ama bana ara kanama bile yapmadı. 18.ay artık bıraktım 4-5 gün içinde de adet oldum😊