Kelebek27_ mustela kesinlikle 💖💙 yeni doğan dönemi geçtikten sonrada şampuan olarak uni baby kullanmıştık çok memnunuz şimdi dalin hediye geldi geçenlerde onu kullanıyoruz bi sorun yaşamadık deterjan ve yumuşatıcı olarak ta doğduğundan beri uni baby kullanıyorum ıslak mendillerinide hep uni baby kullandım nemlendirici krem de kesinlikle mustela bebek yağı olarakta mustela kullanım ilk zamanlar 🤗💖💙