Kelebek27_ mustela şampuan , pişik kremi ve nemlendirici krem kullanıyorum memnunum. Yağ kullanmıyorum şimdilik . Kıyafetlerini de sivenoyla yıkıyorum kokusu vs rahatsız etmiyor, hatta yok gibi bişey zaten. Bebeğim 14 günlük bi sorun yaşamadık cilt konusunda. Önceki bebeğimde de kullandım hepsini