MhysaTheGreat Tazegelin12 18+1 😂 hatta eşimde yanımdaydı şansa oda hissetti o günden beri de şükür günün belli saatlerinde hareketli. Dışarı çıktığım günlerde özellikle daha hareketli
Mia94 İlk gebeliğim. 18in ortalarında hissetmeye başlamıştım net olarak. Şuanda 23+0 olduk yerinde durmuyor yaramaz kızım. 🥹
Balbebek012 Tazegelin12 2 mayıs doğum görünüyor bebiş içimde kıpır kıpır özellikle yatağa geçince bir saniye durmuyor 🥰🥰🥰
SeldaKorkmaz Tazegelin12 ilk hamileliğim 25. Hafta içinde hissettim ilk defa. Benim bebeğimin yüzü duvara dönüktür ondan olabilir,l. Bir de doktor ilk hamileliklerde 24 25. Haftayı bulur demişti zaten.
zeynepdgd Şu an tam 16 haftalık. Ve birkaç gündür alt karnımda bi ağrı oluyor anlık elimi ağrıyan yere koyuyorum ve orası çok sert. İki üç saniye sonra orası normal hale geliyor. Sanırım bebeğin hareketleri 😌
senem-yabaci Tazegelin12 bugün 17 olduk 3 gün önce kayma hissettim gece 1de içeride. Ertesi akşam pıt pıt şekilde oldu. O kadar. Daha hissetmedim. İlk gebeliğim.