minniebaby Onsekiz06 haftaya cumaya randevu almışım gecikmenin altmış günü olacak çünkü test kalmadı elimde o zaman kan alır doktor ama çok uzun zaman oldu regl olmayalı net çıkması lazım değil miydi ya
Hatice5855 minniebaby inşllah Pozitiftir. Bende en son 11 kasım oldum daha da olmadım. Doktor’a gitim adet söktürücü bile vermedi bekle kendi kendine gelsin dedi. Hala tık yok
Sbrn78 minniebaby ne kadar bekledi canım benimde 6 7 saat sonra bu şekilde olmuş ama kuruma heralde direk cıkmadı erken gebelik testi yapın eger kuruma degilse onda cıkar