Babyybabyyy
Rabbim en kısa zaman da kavuştursun sizi.
Sorunuza gelecek olursam ben o dönem sağım işlemini 2.5-3 saatte bir yapardım. Kesinlikle düzenli sağım çok önemli. Gece bile alarm kurup sağardım sütümü.
Bebeğiniz çıkınca da gündüz 45 dk da bir emzirme gece 2 saatte bir alarm kurum emzirme yaparsınız. Tabi yine 2.5-3 saatte bir sağım yaparsınız. (Bir göğsü 15 dk diğer göğsü 15 dk. Sağımdan önce ılık su ile masaj)
Sütünüzü arttırmak için;
-Günde 2.5-3 L su (düzenli için)
-Roka,dereotu,maydanoz,marul (kahvaltı da bile yedim)
-Bulgur pilavı(içine biraz kimyon gaz yapmasın. Yanında da taze yeşil soğan ve ayran.
-Dut kurusu
-Komposto(günde 2 bardak içtim o dönem)
-Kuru üzüm+Kuru incir+Kuru dut(su ekle kaynat. İsteğe bağlı şeker atabilirsiniz)
-Kuru incir+Havuç (3.5 su bardağı suyu kaynat+8 kuru inciri ortadan böl kaynamış suya at. 5 dk kısık ateşte kaynatın. 5 dk sonunda ise ince şekilde ortadan doğranmış havuçları da kaynamış suya ekle. 3-5 dk kaynatın ve kapatın soğutun. Soğuttuktan sonra süzgeç ile süzün sabah ve akşam 1 bardak için)