Ben hamile olduğumu bilmiyordum tatildeydim dönünce öğrendim. Ama sadece denize girdim çıktığım gibi duş alıp kurulanıp mayomu değiştirdim hep ama. Normalde de Sık enfeksiyon olduğum için havuza girmemiştim tatilde. Biraz da bünye meselesi bende kronik olduğu için bi kere havuza girsem kesin enfeksiyon olurum ama çoğu kişi giriyo bişey olmuyor. Ben kendim havuzu tercih etmezdim hamileliğimde. Bu arada bazı doktor enfeksiyonu çok önemsiyor bazısı çok önemsemiyor. Benim doktorum hamilelerin %80 i hamilelik boyunca enfeksiyon, mantar vs. Bunlardan kurtulamaz öyle çok korkulacak bir şey değil diyor. Benim de başından beri hep akıntım var birkaç kez fitil kullandım geçmiyor bende saldım doktorumda çok önemsemiyor