RiRi22 ya ben de ablamın ilk kızı sarılık oldu mavi ışıkta yattı tabi ikinci benle bir oldu oda yattı tabi ama ben neye karşıyım biliyor musun bazı anneler emsin diye o kadar katı ki bazisin sütü yağlı bazısının değil bazısının çok bazısının değil başkalarına bakarak mama vermemekte diretiyorlar ben onlara çok karşıyım ya bak benim hamileyken sütüm geldi ama yinede giderken mama aldık küçük boylardan pompa orda aldık eczaneden kuvezde kalınca sonra bende bisikolojik olarak sütüm var dedim sağım yaptım emdi dedim doymadı benim ki uyuyup kalmazdı mesela memede emerdi kendi çekilirdi sonra o su biberonuna koyar bi daha verirdim doymadı bebek diye hata yapmisim ama sonra iyiki sagdim mastit olmadım bide benim ucu yok silikonla emdim kendi karindasim sen bebegini emziriyon mu saniyorsun silikonla emince dedi ben umursamadım kendi 2 ay bile emziremedi yani kendi yapamayinca en yakının bile düşman sana bunu iyi gördüm şahsen şimdi doktor diyor ama inanmıyorum başka doktora daha gosturuyorum yeni doğum olucak mesela Mayıs sonu haziran başı Allah’ın izniyle biberon alicam neden çünkü oğlum anaokuluna gidecek onu getirip götürürken emzirecek yer bulamam tekim sagdigimdan vermeyi düşünüyorum yani şimdi ikinci çocuk benim aklım dhaa karisik emzik versem mi vermesem mi ilkine verdim iki ayda bıraktı arkadaşın cicuk 5 yaşında hala emiyor yani bunlar benj bunaltiyor herkes gibi ama çocuk doktoru dedi mi eyvallah de ama acilde denince poliklinikten randevu al sor en iyisi bana göre şimdi devlete takipliyim ilkini özelde yaptım devletten daha kötüydü doktor iyiydi elbet ama yanındaki ebe hemsire çok kötüydü